22.12.2012

Now i'm back


Som mange af jer har bemærket, så har jeg haft en lille pause fra bloggen. Det skyldes flere forskellige ting som jeg nok skal fortælle jer om. 
Jeg er som person meget perfektionistisk omkring alt hvad jeg laver. Jeg stiller store krav til mig selv, hvilket selvfølgelig også gælder bloggen. Jeg valgte for et par uger siden derfor, at holde en lille pause. Jeg er interesseret i at lave seriøse og personlige indlæg og det ville de ikke havde været hvis ikke jeg gjorde det.

Grunden til mit fravær omhandler blandt andet, at jeg, som jeg har omtalt før er dårlig til at sige nej. Men mest af alt handler det om, at jeg har haft utrolig travlt med studiet og opstart på nyt praktiksted, som jeg i øvrigt er utrolig glad for! 
Det tager meget af min energi når jeg gennem min uddannelse er i praktik, fordi jeg er 'på' hele dagen og bruger mig selv utrolig meget. 

Jeg har igennem den sidste 1 ½ måneds tid også været i gang med, at tage kørekort (better late than never, right?!) hvilket også har fyldt utrolig meget. I sidste uge bestod jeg teoriprøven og køreprøven skulle gerne være overstået først i det nye år. 
Udover praktik og kørekort har jeg selvfølgelig arbejdet en del. Jeg er ofte sent hjemme om aftenen og orker ikke på denne tid af dagen, at sætte mig ned foran computeren for, at redigere og sammensætter billeder til diverse indlæg.

Nok om mit travle liv - jeg håber i har det godt :)

I skal selvfølgelig vide, at det betyder utrolig meget, at i følger med og det håber jeg fortsat, at i bliver ved med - det er det der gør det sjovt at blogge!
Jeg kan afsløre at der de kommende dage vil komme outfitbilleder, 'new in's' og hygge billeder fra december måned.

God lørdag aften til jer <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar