04.04.2013

FIRSTHAND.DK


Jeg har været så heldig at blive tilbudt at være Trendspotter på Firsthand.dk. Det har jeg selvfølgelig sagt ja til, da jeg syntes det er et super fedt koncept. Hjemmesiden gør det let at spotte lækre items og outfits men samtidig giver det også mulighed for at tjekke en masse fede blogs ud. 
Firsthand vil for mig blive et forum hvor jeg vil uploade outfits men også items og 'ting' som jeg ellers falder over. Personlig er jeg vild med Firsthand.dk, da det er super overskueligt og hvis man som jeg, ikke har forfærdelig meget tid til at læse divese blogs, så giver hjemmesiden et godt overblik over hvad der er i modebilledet for tiden alligevel. 
Udover det vil du ofte kunne deltage i konkurrencer på hjemmesiden :) 
Jeg håber at i kigger forbi - i kan finde mig her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar