23.12.2012

A typical day

Skjorte - ukendt, cardigan - second female, bukser - Drdenim, støvler - deichmann, øreringe - pieces.

Glædelig 23. december :)
Billederne er fra i onsdags - En helt almindelig hverdag i praktikken, hvilket outfittet selvfølgelig også bæger præg af. Der er nogle regler for hvordan jeg må/skal klæde mig der hvor jeg er, så derfor vil mine outfit billeder det næste stykke tid blive en smule hverdagsagtige :) 
Den grå cardigan fra second female er jeg blevet super glad for og er helt klart en yndling i klædeskabet.
Jeg syntes både den kan bruges til hverdag som her, men helt klart også til en kjole - det gjorde, by the way, i sidste uge til et par støvler som kom med posten - Dem får i at se i morgen :)

Min lille-juleaftens-dag har gået med, at lave hjemmelavet brunch til mine kære, fået styr på de sidste gaver, hygget på sofaen til julefilm og i aften kommer min mor, hendes kæreste og min søster til den helt store ost og kiks aften - noget vi altid gør dagen inden juleaften. 
Har i nogle traditioner for dagen i dag, eller gemmer i dem alle sammen til i morgen ?
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar