24.12.2012

CHRISTMAS

Jakke - h&m, tørklæde - seduce, kjole - Envii, ring - erbs & bjarke, neglelak - Essie 'bordeaux', sko - acne.

Selvom jeg i går fik skrevet, at jeg ville vise jer hvad der kom med posen den anden dag, så syntes jeg alligevel, at i skulle se mit 'jule-outfit'. Fik langt om længe taget billeder udenfor inden der blev alt for mørkt.
Dagen har stået på frokost hos mine svigerforældre - det er blevet en tradition, at jeg spiser
sammen med dem inden jeg skal være sammen med min familie for at holde jul. 
Nu er jeg kommet hjem til min far, hvor jeg skal holde jul - vi sidder selvfølgelig og ser disneys juleshow mens duften af flæskesteg og and breder sig i hele hytten .. Ih, jeg elsker jul !

Jeg håber i får en rigtig dejlig juleaften med jeres kære :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar