03.01.2013

HAPPY NEW YEAR

  
Årets først indlæg i 2013! 
Jeg håber i kom godt ind i det nye år :) Jeg havde på alle måder den mest fantastiske nytårs aften. Det var en super hyggelig tur vi havde i sommerhus med skønne mennesker - tror vi alle er enige om, at det ikke var sidste gang nytåret skulle fejres på denne måde. 
Jeg er ved at indhente underskuddet af søvn igen. Jeg var allerede tilbage i praktikken i går, puh det var hårdt, men dog alligevel dejligt at være i gang igen :) 

Eftersom jeg for et par uger siden 'afslørede' at jeg var i gang med at tage kørekort, har der været mange spørgsmål omkring hvornår jeg skulle til køreprøve. Jeg har helt bevidst ikke ville fortælle noget, men jeg kan nu afsløre at jeg har været til køreprøve idag, og jeg BESTOD ! Jubiii .. 
Skønt at starte år 2013 på denne måde.


2 kommentarer:

  1. Tillykke med kortet, søde, og hvor ser du skøn ud på nytårsbillederne!!! :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for det :) Det er så skønt at det er overstået nu!!
    Håber du kom godt ind i det nye år :)

    SvarSlet