29.12.2012

23.12.2012

Strik - only, bukser - H&M trend, sko - havanna shoes, armbånd - DIY, øreringe - edblad

Billederne er faktisk helt fra d. 23. december, men jeg syntes alligevel ikke i skulle snydes for dem. 
 Den dag havde jeg besøg af min mor, hendes kæreste og min søster til det helt store ostebord med et ordentlig glas rødvin til. Så lækkert !
Strikken fra Only er ny og har allerede været i brug flere gange. Syntes den er ret fin til det afslappede look og er nok også det jeg vil bruge den mest til, men mon ikke også jeg kunne finde på at bruge den udover en skjorte - det er også altid et hit !

Dagen i dag er blevet brugt på, at skrive opgave og den er endelig færdig og er klar til, at blive afleveret d. 2. januar .. Skønt ! 
Ellers han min kæreste og jeg været i diverse discount butikker for, at få handlet det sidste ind til nytårsaften. 
Tror det hele er ved at være på plads til vi kan pakke bilen imorgen og køre i sommerhus med 3 styks vennepar og skåle det nye år ind med et brag.
 Er i klar til nytårsaften? :) 

2 kommentarer:

  1. Det ser virkelig fedt ud det her sæt! Virkelig gennemført! Ved du hvad du skal have på til nytår? Så jeg evt. kan få lidt inspiration :P

    Kram Kuluk :)

    SvarSlet
  2. Hej Kuluk .
    Tusind tak for den søde kommentar. Jeg fik desværre ikke svaret dig mht. outfittet til nytår, men er sikker på du fandt på noget lækkert :)

    SvarSlet