09.03.2013

Basic and green

Top - h&m, jeans - drdemin, cardigan - just female, sko - nike

Outfittet er fra i torsdags til endnu en dag i projektgruppen. Jeg er ikke så opfindsom med baggrund på billederne for tiden - den er pretty much den samme hver gang, i know (!) Jeg kan simpelthen bare ikke overskue, at stå udenfor uden jakke for, at få et par gode billeder i kassen og særligt ikke nu hvor det blæser fuldstændig voldsomt  !!!

I dag har jeg Anne-Anne-dag (det lyder som om det er noget jeg har ofte, haha) hvilket i sin helt enkelte forstand bare betyder, at jeg ikke har nogen planer udover det der lige falder mig ind. I formiddags var jeg til frisøren for, at få lidt styr på pagen og pandehåret igen. Jeg skulle derefter bare lige ind til byen for, at købe en gave, men det endte med, at jeg købte noget til mig selv og ingen gave - heldigvis skal den først gives næste weekenden, så jeg har lidt tid at løbe på endnu.
Jeg viser jer i morgen hvad jeg købte. Et rigtigt kup hvis jeg selv skal sige det !

Nok sludder fra mig - rigtigt god weekend til jer derud :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar