20.02.2013

Wanties


Hvis jeg havde muligheden, havde jeg helt klart hoppet i dette outfit idag. 
Jeg er specielt vildt med nederdelen fra Envii og selvfølgelig tasken fra Alexander wang. 
De orange snaekers er super gode til et hverdags-outfit. Jeg har et par i grøn af samme model i gardaroben. De er super behagelig at have på og så elsker jeg kombinationen af noget sporty og feminint i form af nedernedelen. 
Solbrillerne fra Ray ban er måske lidt overkilled, nu hvor solen ikke kigger voldsomt meget frem i dag (lidt optimistisk har man vel lov at være?). 
T-shirten er også fra AW - det kunne egentligt også være en helt anden basic shirt, da jeg syntes der er så meget power på skoene. 
Bh'en fra Gina tricot syntes jeg er super fin, at have under en oversize t-shirt for, at gøre det lidt anderledes.

Perfect outfit if you ask me!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar