15.02.2013

I'm still here

Skjorte - H&M, strik - only, jeans - Drdenim, støvler - acne, ringe - Erbs & Bjerke + rosie & roses, øreringe - Pieces, neglelak - essie 'bourdeaux'.

Efter en længere pause er jeg nu klar til at blogge igen. Jeg har hverken haft tid, lyst eller overskud til det så jeg har vurderet, at det har været bedst at lade være et stykke tid. 
Jeg håber selvfølgelig stadig, at i har lyst til at kigge med, trods mit fravær :) 

Anyways så er der i hvert fald et outfit-billedet til jer her.  
Skjorten fra H&M forelskede jeg mig i, for et stykke tid siden, da en af mine veninder havde den på til en fødselsdag vi var til. Jeg syntes helt klart den er fin, at bruge under en strik til et hverdags-outfit men også som min veninde brugte den - med et par sølv jeans og et par høje stiletter.
Til den skarpe læser - Jeps, jeg har fået nyt år og jeg er super glad for det!
Håber i får en dejlig weekend - min er med fuld fart over feltet som altid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar