28.02.2013

A week



Hermed et par billeder fra den sidste uges tid. Der har egentligt været ret meget run på, men det har passet mig helt fint. Jeg har været i selvskab med skønne mennesker, så jeg klager ikke. I sidste uge diskende min veninde Cindie op med dette lækre morgen bord. Super lækkert og meget hyggeligt, at sludre over en ordentlig omgang scrambled eggs og bacon :) 
Mange af de andre billeder er fra weekenden, hvor jeg var til en kollegas fødselsdag - som i kan se gik det vildt for sig og jeg ender på en eller anden måde altid med, at skulle slå søm i på Heidi's!  
Jeg er kommet ret godt i gang med at træne igen i løbet af den sidste måned, så derfor billedet af løbeskoene. 
Nu nærmer endnu en weekend sig, HERLIGT ! Håber i får en skøn en af slagsen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar